mom1236 alinaannee evet öyle canım, valla su ise bir çay bardağı içmesi gerekiyormuş günde ama benim kızım o kadar içmiyor maalesef.
birminikdev Hasyas0102 Ben buharda yapıyorum fakat tamamını çekecek kadar su koyarsanız o da olur. Diğer türlü besin değerleri maalesef suya geçer
Jelebik [silindi] bende yeni başladım haşlayıp püre halinde verince yemedi ama biraz sulu bırakıp biraz zeytin yağı ile çorba gibi yapınca yedi
[silindi] Jelebik ben tam püre gibi de yapmıyorum çatalla eziyorum doktorumuz böyle önerdi ileriki dönemde taneli yemez blender kullanmayın kesinlikle dedi