Kızlar öncelikle merhaba. Kızım 20 aylık oldu emziriyorum hala ama artık kesmek istiyorum çok uzun zamandır yemeklerinden bi kaç kaşık yiyip meme diye ağlamaya başlıyor öğünlerini hiç bir zaman tam bitirmeyip hep memeye güveniyor gece uykuları berbat sürekli meme diye ağlıyor emzirmeyince asla uyumuyor onun iyiliği için sanırım bırakmam en iyisi olacak ama ben korkuyorum benden soğur uzaklaşır diye azaltmayı denedim asla başarılı olamadım çünkü hiç unutmuyor oyalanmıyor resmen bağımlı hale geldi. Nasıl bir yol izlemeliyim memeden kesen güzel anneler ne yapmalıyım ve en önemlisi benden soğuyup uzaklaşırmı 😔