Arkadaşlar benim ufaklıklar birbirinin ağlama sesinden korkmaya başladı. Beşikleri yan yana değil ama sesleri gür o yüzden ister istemez duyuyolar ve korkuyolar. Hangi sure hangi dua okunur pek bilmiyorum. Siz neler yapıyosunuz korkan bebekleriniz için??