Bebeğim 1 ay önce verem aşısı oldu, aşı yeri kırmızı kabuk bağlamıştı. Ancak bugün banyo yaptırırken kabuğun sarıya döndüğünü ve içinden irin aktığını gördüm bunun olması normal mi? Hemşire bana kabuk tutabilir elleme demişti ama irinden bahsettiğini hatırlamıyorum :/