2,5 yaşında oğlum var Çok iştahlı bir çocuk değil ama yinede verdiğim çoğu şeyi yer istekli isteksiz zorla felan 😂 ama ne yapsam diye düşünmekten yoruldum ya değişik güzel yemek fikri istiyorum bizimle beraber de yiyor ama çoğu zaman tabiki ona ayrı yemek yapıyorum siz neler yapıyorsunuz yazın fikir olsun 🌸