yaramaz_bocegim Deli olmasam iyidir 1300 lira para verip e bebekten araba aldım kızlar ama bebeğimi koyunca hiç durmuyor ağlıyor 😪 2.5 aylık daha alışır mı acaba yoksa iade mi etsem kullanmadan 😭 gezmeye çıkarız diye düşünmüştüm ama çok ağlıyo 😪
Buseng yaramaz_bocegim daha çok küçük kucak istiyordur ben de o aylarda bebek arabasına koymaya çalışıyordum hiç durmuyordu sonra kanguru aldım onunla 5 ayına kadar gezdirdim şimdi 6 bçk aylık artık bebek arabasına koyuyorum çok güzel duruyor
[silindi] yaramaz_bocegim sanırım bebişin sevmedi arabayı ben doğduğundan itibaren kullanmaya başladım aldıığım bebek arabasını 4 baby almıştım 700 tl ye geçen sene
Defnemm22 yaramaz_bocegim ozamanlar benim kızımda durmazdı bende derdim başkalarının bebeği nasıl duruyor diye şimdi 22 aylık Bayadır duruyor arabada Biraz büyüsün alışır
Adeviyee yaramaz_bocegim ben bebek arabasını pusetli almıştım puseti evde de kullandığım için bebeğim bebek arabasını seviyordu daha küçük hem iade edindi ileri de ne yapacaksın