Kızlar selam doğum yapalı 5 ay 10 gün oldu normal doğum yaptım 40.günümde adet oldum o günden beride her ay düzenli adet gördüm, ama ara ara kasık sancılarım hep oluyordu normaldir dedim bu ay başında adet oldum bitti 10 gün geçmedi yine kanamam geliyor 5 gündür ama tuvalete gidip geldikten sonra ayıptır söylemesi parçalı böyle koyu, sancılarımda var biraz bu normal mi sizce randevu aldım kadın doğuma gideceğim salı günü :((