VildanC Bebeğim 10 günlük bugün çok fazla gaz sıkıntısı çekiyor gün gece kakasını yaptı en son. Bugünde çok fazla ıkınıyor anlayamıyor resmen, emiyor uyuyor en fazla 5 dakika. Relactaz mı? Bio Gaia mı? Kullananlar tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz?
yaseminoztrk VildanC bizim doğduğu gün başladı maalesef 10 günden sonra iyice arttı relactaz ve biogai kullanıyoruz göbek bağı düşünce masaj falan yaptık ama yok bitmiyor uykudan çığlık atarak kalkıyor uykuda ıkınıyor ben çözüm bulamadım maalesef antikolik biberon gaz yapmayan mama aldık anne sütüne takviye hiçbirşey yiyemiyorum gaz olacak diye ama yok hala aynı 😑
Alinduru VildanC bi doktora mı danışsanız acaba gaz damlası da bu kadar erken önermiyorlar diye biliyorum emin olmamakla beraber.
aybkkara VildanC bebeğe göre değişiyor gaz damlası bazılarına çok iyi gelen bazılarına iyi gelmiyor. Biogaia bize iyi gelmedi mesela. Kabız olduysa zeytinyağı sürün biraz.
Gulbeste VildanC canım 10mgünlğk bebekte gaz sancısı çok olmaz daha bağırsak kıvırımı olmadığı için. Gaz damlası için de erken. Yediklerine dikkat et. Benim oğlumda öyleydi alerjisi çıktı inş sizde yoktur
Beykamom16 10 gün gaz için çok erken acaba başka bi sıkıntısını mı var 5 dk çok az çok uzun saatler uyuması gerekiyor bu günlerde
VildanC Beykamom16 Normalde öyle emziremek için uyandırmaya çalışıyorum kırk takla atıyorum uyansın diye ama bugün oldu ne olduysa ☹️
VildanC yaseminoztrk Ayy çok zor ıkınıp yapamıyor sinirleniyor birde emiyor uyuyor başlıyor ıkınmaya 😞
VildanC Alinduru Mecbur gideceğiz gibi görünüyor daha göbeği düşmedi bebeğimin bukadar ıkınması zarar verecek diye korkuyorum🥺
VildanC aybkkara dün gece aldım bezini kakasını yapmıştı baya bi ama bu saat oldu daha yapmadı sadece çişini yapıyor bellide kabız oldu zeytinyağı denerim belki işe yarar.
Askimizinmeyveleri VildanC emziriyorsanız kimyon için yada yemeklerinize çorbalarınıza yemeden bir çay kaşığı kimyon atın gaza birebir
yaseminoztrk VildanC ah kısır döngü demi. Emiyor gazı oluyor çıkarmaya çalışıyoruz çıkmayınca yine emmek istiyor sonra yine gaz yine süt öyle ilerliyor. Allah yardımcımız olsun. Göbek bağı düşünce biraz rahatlıyor ama bir nebze masaj falan yapabiliyorsun çünkü
Alinduru VildanC en doğrusunu doktorunuz söyleyecektir henüz çok küçük herhangi bir şey kullanmayın derim ben
VildanC Askimizinmeyveleri Evet emziriyorum kimyonu deneyeyim bende de gaz oluyor bazen belkide benden geçti bilmiyorum hiç😞
aybkkara VildanC kimyon için kesinlikle bir de günde bir tatlı kaşığı çörek otunu suyla yutun o da gaza iyi geliyor
Canan27 VildanC biogaia da dır o sinirim sistemi düzenleyici o gaz ilacı değil bizimkinide 3 güne bir düzenledi Bende bıraktım.
VildanC Gulbeste Evet çok erken benide korkutan bu anne sütü alıyor neden bu ıkınma eğer geçmezse doktora gidicem baksın iyice yazık bebeğime de göbeği düşmedi daha ıkınıp duruyor ☹️
Eslimmira VildanC ikisini bilmem ama benim bebeğim aşırı gazlı bir bebekti 2 ay 15 günlük şu an ne gecem vardı ne gündüzüm meme ve uyku dışında sürekli ağlıyordu. Aguline + sab simplex birlikte kullandım vee kimyon tohumu anason rezene bu 3unu demleyip 2 çay kaşığı kadar bebeğime verdim geri kalanını ben tükettim hala da devam ediyorum çok şükür kızım rahatladı.
Canan27 VildanC biogaia verdim bebeğimle ve 3 günde bir kakasını yaptı ben nurse harveys veriyorum memnunum tabi her bebekte farklı olur. Ama gaz için 10 günlük bebek çok erken gibi