yesimyusuferen Arkadaşlar kan ve idrar testi yaptırdık. Göz muayenesine gidecekmişiz onunda randevusunu aldım. Başka yapılması gereken bir şey var mı?
Dilekmh yesimyusuferen biz göz muayenesini 4. Ayda yaptırmıştık doktor gerek duymadı. Kan alınıp genel tahlillerine bakıldı onun dışında idrar falan alınmadı cnm . Bide menenjit aşısını oldu o kadar