Prensesannesi38 Evet biraz başlık garip oldu ama kızlar böyle tutup tutup kalkarken kötü düşecek diye ödüm kopuyor nasıl başını yere vurmasını önliycez ya 🤨
Bebilottim Prensesannesi38 Düşe düşe alıştım.😒😅 Şöyle diyorum kendime müdahale edersem onu engellemiş olacağım. Dokunmayıp düşerse etrafında kafasına batacak,acıtacak bişy var mı diye dikkat ediyorum. O düşme dönemi zaten kısa sürüyor hemencik alışıyorlar.
annesinin_kizi Prensesannesi38 valla canım bende öyle şimdi bir yerden tutununca dengesini iyi sağlıyor ama yine de düşüyor başında bekliyorum Çok sert düşmediği aülamadığı zaman gitmiyorum yanına Ama ağlarsa hemen yanındayım Düşe kalka büyüyecek artık ufak şeylerle atlatalım inşallah şu dönemi Kızım 9 buçuk aylık bugpn senin bebeğin ne kadarlık
Papatyaseverr Prensesannesi38 önleyemezsin o sen naparaan yap yine de vuracak göz kulak olabildiğince olmaya çalış elden başka birşey gelmez 😂 zamanla göt üstü düşmeye alışacak öyle devam edecek