Balnur sizinkini bilmiyorum ama bizimki açıkcası pislikten yapışma olmamıştı ama o aşamaya gelmek üzereydi meğer kuşunu temizlemek lazımmış …ilk küçük oldugu için parmağım büyük gelir yapamam korkarım dediğim için çok az zeytinyağı kulak çöpünün ucuna sürüp iki parmağımla açıp yanlarını orta kısmını asla değil yan kanat içlerini yavaşta tek sefer aynı uçla defalarca yapmadan siliyordm ..şimdi 4 aylık cok tahriş etmeden iki parmakla için açıp yan kanatlarını parmakla hafiften siliyorum…. birdaha hiç olmadı ara ara ihmal etmeden siliyorum …!!