Gulsum_1205 16 gün oldu doğum yapalı kanamam iki gün gelmiyor 1 gün kendimi zorlasam iş yapsam yada tuvalette zorlarsam baya kan geliyor normal mi bu böle gelmesi tam bitti diyorum bi bakıyorum geliyor sizlere de mi böle kesilip kesilip geliyor
[silindi] Gulsum_1205 hergün heran şakır şakır gelmesi gerek yok kuzum benimde kanamam 2. Hafta bitmişti ara ara geliyordu
mombeto Gulsum_1205 normal canım aynen öyle oluyor mesela 10 gün gelmeyip sonra da başlayabilir tekrar devam edebilir