annelikhalii 14 aylık. ne yedigini ne kadar yedigini takip edemiyorum artık. 3 ögün bizimle yiyor. İstedigi zaman anne sütü alıyor. Yemekte bir yetişkin porsiyonu yiyor kalkıyor mama mama diye dolabın önünde bekliyor. Oyun oynarken bile bir elinde mutlaka kurabiye yada meyve oluyor arada onu kemiriyor. Abisine de zorla yediriyoruz. Bir yemeyen birde sürekli yiyen 2 oğlum var. Yemeyen çocuk zor. Yiyen sanki ondan daha zor.