Bebegim 3 aylık. Yaklaşık on günden beri emmek istemiyor zorla hoplaya zıplaya emziriyorum. buu ilk emmek istememesi degil ama bu defa farklı cunku diğer zamanalrda mama verdigimde iciyordu bu sefer icmiyor hic bi şekilde. Surekli bi aglama modunda hep huzursuz hep kucakta gezmek istiyor. Elleri ağzından hic çıkmıyor ve cok salyasi akıyor. Biliyorum erken ama acaba dis eziyeti mi yapıyor. Bu kadar küçük dis çıkarabilir mi ki