Ebrcrkc
Bebeğim 3 ay 23 günlük 3 aylık kontrolde 500 Gr almıştı sınırda yani kız bebek 6 kilo 62 cm.bebegim emiyor çok uzun değil genelde 5-10 dk arası.bazen aglayarak bırakıyor diğer memeye geçiriyorum biraz emio yine ağlıyor emziği veriyorum susuyor.memede birazda olsa süt geliyor oluyor ama yetmiyor mu acaba bilemiyorum 😗 nerdeyse her seferinde emerken kaka da yapıyor bu normal mi sizce?
Tugbaozkul
Günde yeteri kadar çiş yapıyorsa normal canım,artık sütlerimiz daha yoğun ve doyurucu doymayan bebsk ağlar zaten elini emer kafasını sağ sol yapar anlarsın ,sütüm yetmiyor mu diye her düşündüğünde sütün azalır bol bol su iç yeter inş