ElifTGM Ben akşam 7 de veriyorum gece 1 e kadar ıkınıyor. Sonra rahat uyuyor . sabah 10 dan bu saate kadarda gaz çıkardı. acaba gündüz mü versem akşam gaz çıkarır. Akşam rahat uyuması için nasıl yapayım?
ElifTGM ElifTGM kendimi mazhar gibi hissediyorum. Oda yalnız kendi görüyordu ruhsarı. Bende yalnız kendim görüyorum postumu 🤷🏼♀️
Tospikkkk ElifTGM ben akşam 8 gibi veriyordum degiştirdim gündüz 4 gibi veriyorum çok bir fark görmedim
Ksonmez Sabah saatlerinde veriyordum . Ama sadece kaka yaptırıyor ve çok ikindirdigindan bıraktım. Nurse harveys şurup kullanıyorum. Onu da sürekli değil gazi olduğu anladigimda hemen 1 tatlı kaşığı veriyorum rahatlıyor. Tabi su an 5 aylık onunda etkisi var
ElifTGM Ksonmez benim bebişin devamlı gazı var işte sıkıntımız orada. Nurse harveyse bakayım bi olmazsa
Senemmm11 ElifTGM canim gunde 1 sefer öğlen 3te veriyordum 5 damla veriyordum galiba tam hatırlamıyorum. O şekilde faydasını göremeyince 12 saatte bir 3er damla vermeye başladım. Oglen 12 gece 12 vermeye başlamıştım daha çok işe yaradı o zaman
Senemmm11 ElifTGM aynen canım ama saatini hic sasirma doktor bunu saati saatine verirsen faydasını görürsün demişti. Yaninda gaz ilacı da kullan bu gaz ilacı değil sonuçta
eminee16_ Doktor bana akşam 7 den sonra ver demişti çünkü sindirim o saatlerde yavaşlamaya başlıyormuş
ElifTGM eminee16_ benimki gündüzde aynı daha fena hatta devamlı emmek istiyor. Daha çok gazlanıyor. Kusuyor. Emziği sevmiyor. 😣
ElifTGM Senemmm11 ya daha 2 gün önceye kadar epey faydasını gördük hiç gaz ilacı kullanmamıştık. Ama bıraktığım an ağlıyor devamlı emmek istiyor sanırım artık şart hemen metsil alıyım ben
Senemmm11 ElifTGM evet biogaia ile metsil kullandım bende gaz sorunu 2.5 ayda bitti düzeldi cok şükür. Sende 24 saatte bir 5 damla değilde 12 saatte bir 3er damla verebilirsin. Metsili de 6 saatte bir 7 damla veriyordum
annesininprensesi1 ElifTGM erken vern bnce çünkü ilaç etkisini göstersin geceye kadar rahat uyusun bizimki başka markaydı (simplexs) ama ben gündüz veriyordum birde emziğine damlatıp gece uyanır gibi olduğunda veriyordum.tüm geceyi rahat geçiriyordu gğnde 3 kez verilebiliyordu ben günde 2 döngü yapmıştm çok rahat etmiştim
ElifTGM annesininprensesi1 bende bi biogaiyayı 2 kez yapıyım birde metsil alıcam şimdi. Etki göremezsem sab simplex alayım. Sanırım kullanma rutinini değiştirmem lazım