ephy ben de kullandım günde 3 ya da 4 defa iki çay kaşığı kadar veriyordum. Bitmesine yakın günde iki defaya dusurmustum. Bizim gaz sorunumuzu çözen tek damla oldu diyebilirim. İlk zamanlar uykusunu düzene soktu. Sonra bünyesi alışınca eski düzenine geri döndü yani duzensizlige 😂 Üzerinde ayına göre ne kadar vermeniz gerektiği yazıyordu. Ben doktorumuzun söylediğini uyguladım.