MeryeminAnnsi Bu soğuk havalarda giydiriyo musunuz? Dar giydirmemek lazmmis kalca cikigina sebep olabilirmis. Dar degil aslinda hareketlerini engellemiyo ama tereddut etmiyot da degilim. Dun doktor kontrolunde sorcaktim unutttm
Epifenomen-gkc MeryeminAnnsi kızım beş aylık daha geçen gün bir defa giydirdim o da bir saat falan. Pek sevmiyor rahat edemiyor giydiremiyorum
bsr5 Gece hariç giydiriyorum. Hareketlerini engelleyecek kadar dar ya da sıkan bişey değil ki. Kışın kurtarıcı şuan 4,5 aylık havalar ısınana kadar giydirmeye devam edeceğim
MeryeminAnnsi bsr5 bencedr cok dar degil bnm bebegim 47 günlük sadece pijama ile tayt ile ince geliyo
SonSerce Evde pijaması inceyse altına tayt giydiriyorum, çorabı dışarda elbise giydiğinde giydiriyorum.
MeryeminAnnsi Hafsaninannesii benimkide 0-6 ay Kizim 47 günlük sıkmıyo 6baya kdr giyilnez ztn ozaman dar olur
elifiii MeryeminAnnsi oglum 28 aylık, bebekken 1 kere ve de bu sene kar yagdıgında dısarı cıkarttıgımda kar tulumunun icine giydirdim. Doktorlar da kan dolasımı ve daha bircok şey için önermiyorlar. bir arkadasım doktora götürmüş kilotlu corabı doktor cöpe atmıs 🙈
Piskevitlipasta MeryeminAnnsi geceleri haric giydiiriyorum genelde bez degisiminde çıkarıyorum ayakları havalansın diye
mavilimorcicek41 MeryeminAnnsi sadece dışarı çıkarken giydiriyorum ev zaten 23 derece altına düşmüyo üşümüyo