Regen demi yani mantılı olan o bize gerek yok deyip durdular ama cocuk kıyameti kopartınca gidip aldırttım onuda kardeşim oğlunu sünnet yaptırırken görmüştüm birazda olsa rahat etti en azından bez değcrk korkusuyla üstüne bişi giydiremiodum şimdi giydirebiliyorum