Regen Benim oğlumda 3,5 aylıkken oldu ve inan çok hızlı iyileşiyor sana en güzel tavsiyem hep bezle açık kalmasın bakımı için doktor sana anlatır zaten ben krem ve batticonla geçirdim bir haftayi sonra hicbir şey sürmeden bezle yine devam ettik. 1 hafta boyunca ilk 3 gün krem batticon diğer 5 gün sadece batticon sürdüm. Ilk gün çok ağlayabilir oğlum yarım saat boyunca hiç durmadan ağladı ve biz bile eşimle ağlayacak duruma geldik ilk 2 3 kez çiş yapınca ağladı ama sonrakilerde çok şükür ağlamadı sabah yaptırdık akşam çok güzel geçti ağrısı falan kalmadı çişini de iyi yapıyordu. Ağrısı için calpol bir de antibiyotik kullandım 3 gün boyunca. Geçmiş olsun şimdiden iyi geçer inşallah