Kızım 5,5 aylık, uyku tulumu almak istiyorum, bir süredir bakıyorum ama ne tarz birşey alacağımı bilemediğim ve de pandemiden dolayı mağaza gezmek istemediğim için satın alamadım. Kızım giyinirken çok ağlıyor, bunun için tulum şeklinde olanları nasıl giydireceğim bilemiyorum, emerek uyuyan bir bebek, giydirip emzirsem çok terler, torba şeklinde olanlar var ama onu da uyuyunca mu içine koyuyorsunuz, uyanırsa tekrar uykuya dalması zor oluyor, uyku tulumunu nasıl kullanıyorsunuz , tecrübelerinize ihtiyacım var?