Evet kızlar çok kötü mastit oldum göğsüm aşırı şişti yerinden bile kalkmıyor elime kist gibi kitleler geliyor kıpkırmızı oldu çok ağrıyordu sıcak havlu sıcak su sabun zeytin yağ ile masaj elektrikli pompa ile çektim ama hiç birisinin faydası olmadı pompa hiç süt çıkarmadı zaten süt kanalları tıkandığı için akşam olduğu için doktora sabah giderim diyordum o yüzden daha kötü olmaması için saydıklarımı denedim hiç biri işe yaramadı nette araştırırken ters emzirme yöntemini önermişler hep aynı yönde emzirdiğimiz için kanalların hepsi boşalmıyormuş o yüzden oluyormuş ters emzirme yöntemi ile tıkalı olan kanallar açılıyormuş bende deneyim dedim biraz zor bi yöntem ama bebek emerken 5 dk bile geçmeden mastitim bitti şişlik kızarıklık kitle hepsi bitti gitti yumuşacık oldu göğsüm dünya varmış dedim ben çok faydasını gördüm size de yardımcı olur diye yazmak istedim.