Kizlar sağlık ocagindaki ebe yoğurtla artık tadimliga basla demişti bizde başladık dün 1 cay kaşığı verdim bugün bir tatlı kaşığı ve bugün sırtında sagl ve sol tarafında kirmizi lekeler gördüm acaba alerji mi? Ne yapmalıyım? Yarın 1 corba kaşığı verecektim lekeleri gördükten sonra vermeyi düşünmüyorum vücudu çok hassas.😑