35 haftalık doğum yaptım .5 gün sütüm gelmedi sezeryanla doğum yaptım . Bebeğim 2440 ile doğdu ilk etapta mama vermek istemedi doktorum bir de göğüsümü tutamadı 2 gün de 400 gram verdi 2040 düştük mamaya başlamak zorunda kaldık Aptamil prematil verdik . Şuan 40 günlük bebeğim Sütüm yetersiz olduğundan mama takviyeli etmek zorunda kaldık . Ve 1 ay içinde çok fazla kilo aldı şuan 3350 doktorum fazla olduğunu söyledi alması gerekenden fazlasını . Mama ile de beslendiği için korkuyorum obezliğe doğru gider diye . Şimdi Aptamil 1 numaraya geçtik acaba prematil çok besleyici olduğu için mi bu kadar hıZlı kilo aldı 1 numarada bu şekilde hızlı kilo aldırır mı bilgisi ve tecrübesi olan beni aydınlatabilir mi ?