Merhaba anneler o kadar tecrübesizim ki sürekli post açmamdan belki sıkılan bile vardır😅
yeni güncel problemim yoğurt mayalamak. Keçi sütünden tercih edicem ama ilk mayalama işlemini nasıl yapıcam aklım karıştı. Ve günlük mü mayalama yapmalıyım. Bazı anneler yoğurt içine eczaneden aldıkları probiyotik takviyesininde ekliyormuş 🤔 gerekli mi sizce?
Katı gıdaya yeni başlayacağım başkaca tavsiyeleriniz varsa hepsini okur ve hafızaya atarım 🌺