Aysealprsln Kızlar meraba her ay sonu sağlık ocağı cagiriyormu acaba kontrol için aşı olmadığı günlerde de
Muhasebeciana Aysealprsln bizi sadcee ilkn2 ay asi icin cagirdilar ondan sonrada biz hastsnede vurdurmaya basladik asilarimizi her ay doltor kontrolune gittigimiz icin asi olcagi tarihe gore randevumuzu alip gifiyoruz oyuzdrn simdi asi icinde cagirmiyolar 😁