Birbebekkkbircicek canım burayada yazmak isyedim ürtiker oldum diye post açmıştım doğumdan sonra ama ben pupp diye bi hastalık geçirmişim. Sonradan tanı kondu ve puppun üstüne ürtiker oldum. Ürtikeri tekikleyen şeyler stres ve bazı yiyecekler var. Ben doğumdan sonra aşırı stresli ve sıkıntıdaydım ondan oldu sanırım. Birde incir be hurmayı çok tüketiyordum onları kesince hafifledi diye düşünüyorum. İstersen ilaç ismi verebilirim doktoruna danışıp kullanabilirsin sende belki faydası olur. Çokk zor bir süreç benim kalçam bacağım komple kıpkırmızı döşenmişti. Sonra kollarım sırtım derken felaket olmustu