ozlemmneco gösterdiği şeyi hemen vermeyin, birine bakıyorsa o kim diyin, veya bişey istiyorsa bunu mu istiyorsun diye sorun anlamamış gibi yapın o nesnenin ismini söylemesini isteyin. Daha dün kızım gelişim testine girdi, gelişim uzmanı ilgisini çeken, baktığı her şeyin ismi, rengi, şekli hakkında her şeyi anlatmamızı söyledi. Mesela peynire bakıyorsa bak kızım bu peynir, rengi beyaz, sütten yapılıyor, çok lezzetli, faydalı, güçlenmek için vs vs diye baya anlatın dedi anlamasına gerek yok önemli olan ekrandan uzak durması ve sizinle sürekli konuşması 😉 anlayacak gibi muhabbet edin sürekli ben de başladım şimdi, kaynatam gel kızım senle siyaset konuşalım diye dalga geçiyor 🤣🤣🤣