Bebeğimin burnu tıkandığında serum fizyolojik sıkıp burun aspiratörü ile çekiyorum hep, ama bugün çektiğimde birden kan çıkmaya başladı hemen bıraktım tabi. Birkaç damla daha kanadı ve durdu. Neden olabilir acaba yaşayan var mı? Çok sık bu işlemi yapmıyorum bu arada.