Sdanrr basladı, 22 euronun ustundeki her seye zaten gümrük vergisi ödeniyordu. simdi buna ek olarak herseyden ama her seyden bir de dagıtım bedeli alınıyor. bugun pttden gelen kisiye 7 lira ödedim mesela. aldıgım sey 1 dolardı, aldıgımdan pahalı dagıtım bedeli ödemis oldum ne diyelim haram olsun 🤦🏻♀️