Selam kızlar bebeğim 7 ay 24 günlük bugüne kadar ek gıdayı öğün olarak veriyordum süt içmek istemiyordu. Dünden beri fazlalastirdim ama bu seferde çok mu oldu diyorum 🤭 uyanıyor süt içiyor sonra kahvaltı 2 saat sonra 90 cc süt. Uyuyor uyandıktan sonra 3 saat ara olmuş oluyor en son süt içtiğinden beri sebze püresi yoğurt veya çorba içiyor sonra yine uykuya yakın 2 saat sonra 90 cc süt. 3 saat sonra dün muhallebi yaptım yine uykuya yakın süt. Herseyi tabki bitiremiyor yediği kadar ama bu seferde fazla mı olmuş bilemedim bir oturtamadim şu düzeni valla 😡😕