Ozge2 Kizlar 8 gunluk bebegim sariligi var surekli midesi bulanir gibi yapiyo boyle kustu kayinvalidem usutmus dedi tedirgin etti dogru mu sizce yoksa normal midir??
Dadam Ozge2 normal canım korkma. Bebeklerde mide kapakçıkları gelişmemiş olduğu için kusarlar böyle ilk aylarda. Sorun yok, emzirmeye devam 😊
Annem42 Ozge2 cok normal canım bnm bebegim 1 bucuk ay böyle kustu üşüten cocuk böyle kusmaz biraz balgamsı ve ekşi ekşi bi koku olur
Pekmeziletahin Ozge2 Ay bu insanların daha üşütmüştur demeleri beni benden alıyor yani fazlasını çıkarmış çocuk kes kesik kesik olur yani her Bebek’te olur böyle şeyler bazen benim bebeğim de de oluyor bazen eğer ekşi kokmuyorsa üşütmemiştir yani normal fazlalığını çıkarmıştır
Prensesbuglem Kesmik kusuyor ne güzel sütün yaramış kuzum ah ah o üşütmüş kelimesi yok mu 🙄🙄 Sodanın kapağını açıp 1 gun bekletip bebeğine verebilirsin gun de 1 eğer fazla ise sarılık 2 c.kasigi vermelisin çok faydası olur inşallah
cydcvk Ozge2 sütünüz yarıyor çok güzel ama reflü yatağı kullanın. Kusmalar devam ederse kilo alamaz. Gece güzdüz reflü yatağı kullanın
CaglaCeylin Kusan cocuk iyidir derler. Benim kizimda 3-4 ay boyuncs kustu sonra gecti. Fazlasini cikartiyorlar. Kaynananiz bence kafayi üsütmüs