Mom3434 Kızlar bebeğinizin üstünü gece neyle örtüyosunuz ben battaniyesini örtüyodum ama bazen yüzü kapanıyor uyku tulumumu almalıyım
[silindi] Kollarının altından örtünce çok çekemiyorlar bizim oda da çok sıcak oluyo ama o zaman da kolları üşür odam soğuk vs derseniz en rahatı tulum