1 yaşa kadar her ay gittik, şu an 18 aylık 3 ayda bir görüşelim dedi doktorumuz. Ama bir sorun olduğunda getirin dedi. Ayrıca birde ocağının kontrollerini yeterli bulmuyorum. Sadece kilo olmuyor arkadaşlar bir hastalığı varsa ebe mi anlayacak bunu? Lütfen böyle şeyleri önemseyin.