defnemilam Merveayse7 trosyd en iyi o geliyor yara gibiydi bir tek o gecirdi . denemedigim pisik kremi kalmamisti.
Nur0611 Merveayse7 valla suan cok buyuk bi sorun benim icin önce ilik suyla siliyorum sonra bi kuru agiz mendinj yerlestiryorum bogazinin altina hic ıslak brakma daha snra ince bi tabaka hakinde bepantol pisik onleyici krem sur etkisi gzel olck. Benim bebegiminde oluyo kokuyo ayrica. Ben oyle cozum buldum sakın islak mendil sürme ama dediğimi yap umarim sende fayda gorursun☺️
Umay-Melissa Merveayse7 Bizimde başımıza geldi sağlık ocağında ki dr. Peitel %0.25 Prednikarbat krem yazdı ve 1 günde geçti bi danışıp kullanın isterseniz.. geçmiş olsun.
Umay-Melissa Umay-Melissa Bizim bebiş fazlasıyla boyunsuz hava almıyor ve banyo sonrası kurulama ve yağlamayı çok özenle yapmak gerekiyormuş ıslak kaldığı için oldu bizim sanırım birde ter eklenince.. şimdi kurulamaya çok özen gösteriyorum birde arada hava aldıracak şekilde boynunu açıyorum ara ara tekrarlamadı bir daha.
Boylutugce_ Başını kaldırmaya basladıgı zaman geçiyor, tahriş etmeden temizleyip bepanthol krem sürerseniz bir de has zeytinyağıyla iyilesir ben öyle yapıyodum, mavi hametanın da pişiğe iyi geldiğini söylüyorlar varsa sürebilirsiniz
Oznuryunus Pişmesini engellemek ixin iki günde bir koltuk altını boyyununu bebek yağıyla yagliyorum canım hem koltuk altları da pişmiyor bizimkini günlük banyo ettorsem biraz toplu olduğu için hemen kızarıyor yaglayinca geçiyor
Merveayse7 Oznuryunus evet bizimki de toplu boynuda kısa inşallah geçiririm bende çok teşekkür ederim ♡
Begooo Bizim de boyun altı pişiği olmuştı, dermo trosyd ve hamazinc karıştırıp sür dedi doktor yazmıştı deri atıyordu beyaz onlarla geçti doktora danışın mutlaka bepantol de iyi gelebilir geçmiş olsun
Merveayse7 Nur0611 çok teşekkür ederim kokması iltahap olmasından kaynaklı bende sürekli temiz tutup krem sürüyorum iltihap kurutucu :( inşallah hepimizinki geçer