Karas Mutlaka videoya almanızı öneririm. Bebek hareketi de olabilir Rabbim korusun epilepside olabilir. Benim oğlum da kendini titretiyordu epilepsiden şüphelendi doktor. Hemen nöroloji ye gittik Allahtan video çekmiştim bir kaç tane tahliller testler yapıldı şükür bir şey çıkmadı. Vitamin eksikliği varmış şimdi b12,b6 ve demir kullanıyorum düzeldi biraz. Bebeğinizin sinir kasları da henüz gelişmediği için o yüzden de yapıyor olabilir. Kötü düşünüp kötüyü getirmeyelim aklımıza, siz gözlemleyip video çekin doktorunuz en doğru şeyi söyleyecektir.