Organikumos Selbal O zaman bişey diyemeyeceğim belki de başka bir marka denemen gerekebilir bende aşırı dolmadıkça böyle bir sorun olmadı 🤷🏻♀️
plnduygu Selbal prima premium care. Biraz pahalı . İsterseniz gece bunu gündüz normal bir marka kullanabilirsiniz . Ben öyle yapıyorum
_Koncuy_ Selbal şuan 3 numara kullanıyorum ikizlerimde. Kızımda hiç yaşamadım ama oğlum da bazen yaşıyorum çok fazla değil 4-5 kere felan yaşamışımdır. Onunda pipisinin o anki durumuna bağlıyorum ben.