Çok geçmiş olsun benim bebiste 32 günlük doğduğu günden beri var ilk oğlumda da vardı oyuzden biliyorum neden olduğunu temiz pamukla islatip siliyorum başka müdahele etmeyin derim anne sütü falan surulmemeli ,faydalı diye herşeyde kullanamayiz doktorlar da önermiyor zaten ,ilk oğlumda doktor serum fizyolojik vermişti yanlış hatırlamıyorsam onu damlatiyorduk ama yine de göz yaşı kanalları gelisince düzeldi zamanla düzelir gibime geliyor dikkatinizi çeken başka bidurum varsa götürün tabi doktora yinede