aybkkara Hangi marka süt saklama poşetlerinden memnun sunuz? Bir de poşetin üstünü hangi kalemle yazıyorsunuz?
Eliffffffffffff aybkkara e bebek markasını kullanıyorum. Gayet güzel. Zaten hepsi aynı bence. Üzerine de dağılmayan tükenmez kalemle yazıyorum
muhanne Avent lansinoh ve bebedıru deneyimlemiş biri olarak lansinoh diyebilirim. Stiker almıştım kırtasiyeden