Merhaba hanımlar 3 ay önce bu çayı 1 hafta 10 gün kadar içtim 3 kilo verdim sonra bıraktım yemeye başladım. Şimdi tekrar başladım bugün 5. Günüm ve 3 kilo kadar vermişim vücutta ki ödemi atıyor yağ falan yaktığını düşünmüyorum . Kontrollü bir şekilde yemeğimi tatlımı yiyorum. Günde 3 5 dilim buğday ekmeği yiyorum metabolizmayı hızlandırıyor sabah ve akşam yatmadan içiyorum. Bu arada emziriyorum 15 aylık olacak bebeğim bi sorunla karşılaşmadım diyetisyen kuzenler var sordum yan etki yapmaz dedi. Sizlerde araştırıp deneyin kilo vermek için ödemi atarak başlayabilirsiniz 🤞