Emirin_Annesi10 700 gr çok iyi bence. Benim oğlumda 4. aydan 5. ayına geçerken 700 gr almıştı üstelik diş çıkarma dönemiydi doktoruda gayet iyi demişti. Biz başladık ek gıda tadımlarına çünkü sadece mama içiyor. İlk ev yapımı yoğurt ile başladım. Sonra sebzeleri buharda haşlayıp, çatalla ezip verdim. ( bal kabağı, tatlı patates, havuç, brokoli) .Sırada meyveler var, cam rendede rendeleyip vericem. (Armut, elma, muz)