bebisimbenm arkadaşlar maşallah sütüm hep bereketli idi em başından allaha şükür ama iki gündür höşmerim yiyorum aksamlar ve sabahları inanilmazz bir süt ile uyanıyorum üzerim bile ıslanmış vaziyette bu arada 5 aylığız ona rağmen süt fazla fazla yetiyor şiddetle tavsiye ederim süt sıkıntısı yaşayan anneler bol bol yiyin..
MustafaninAnnesi bebisimbenm deneyeyim o zaman bu aralar sutumun azaldigini hissediyorum bebegim 4 aylik ve hic mama vermedim 60 gr almis 1 ayda haftaya gel tekrar kontrol edelim dedi baska bir doktora gittjkherzaman gittigimizden . Tarti farki olabilir dedi
bebisimbenm Kubra34 canim balikkesir yöresine ait bir tatli ama marketlerde satılıyor tarifi falan youtube de var deneyebilirsin
bebisimbenm MustafaninAnnesi gercekyen az almis ya inş sorun yoktur canim besleyici şeyler yemeye çalış sadece emziriyorsan eğer