Gecenlerde instagramda bir yazi okudum, sutten yapilan lor peynirinin aslinda faydasinin olmaidgini, yogurttan yapilip suzulmesi ve beklemesi gerektigini soyluyordu. Peynir demek fermantasyon/bekleme demekmis. Sutu kestirip aninda lor peyniri yapmak cok da saglikli degilmis. Ama okudugum yaziyi bulamiyorum. Internette de bulamadim. Bu konu hakkinda bilgisi olan var mi? Ya da dr unuz nasil onerdi?