Eylulo Ben düşündüm taşındım, kızım çok hareketli olduğu için çareyi montessori yatakta buldum. Kenarını da yüksek yaptırdım. Çünkü ayağa kalkar ve rahatça aşardı. Yatağı da büyük yaptırdık, gerekirse yanına yatabilirim ve yıllarca kullanır diye düşündüm. Park yatağı da vardı ama neredeyse hiç kullanmadı.