Sevgili anneler daha önce de bu postun aynısını açmıştım. Ama şuan kafam o kdr karıştı ki tecrübeli annelerin yardımına ve bilgilerine ihtiyacm var nasıl bir yol izlemem gerekiyor ?
Oğlum 19 aylık son bir kaç aydır çiğniyor ama yutmak istemiyor ağzının içinde biriktiriyor. Özellikle pirinçli yayla çorbasini. Şehriyeli domates çorbasını. Katı gıdalari yemek istemiyor desem makarnayı tabak tabak yiyor. Omlet yapıyorum yutmuyor. İyice yoruldum. Nette okudum yutma bozukluğu diyor. Yutma bozukluğu böyle bir şey mi onuda bilmiyorum ne yapmam gerekiyor 😞