Mom088 Caylakanne sık sık emzirmek . Ben kayısı suyu yapmıştım o çok işime yaradı. Evde yapılan içecekler
Bebikomom-_- Öncelikle hayırlı olsun allah anneli babalı büyütsün🤗 benimdr 25 günlüğük canım sık sık emzir ve şu iç bol bol ben sık sık emziriyordum ve rezene çayı iciyordm ve en önemlisi stres yapma stres çok etkiliyor bebeğine odaklan🤗
Mevosunannesi Fitovision Fito-milk çayından kullandım faydasını gördüm . İçeriği frenk kimyonu, anason , rezene , Melisa yaprağı , mürdüm eriği falan yazıyor . Bence gaz da yaptırmıyor bu çay çok şükür ben sıkıntı çekmedim sütüm de geldi .