Merhaba anneler, oğlum 42 günlük. Dün 40ını uçurduk hatta, herkes 40ından sonra çok rahatlicaksın falan filan dedi ama bende resmen tam tersi oldu. Dün gece 2.30 dan beri doğru düzgün uyumadı. Karnı tok altı temiz gazı yok. Koyuyorum beşiğine yarım saat olmadan başlıyo ağlamaya mızmızlanmaya. Gözlerinden uyku akıyo ama resmen direniyo uyumamak için. Napcamı şaşırdım hiç iyi değilim. Var mı benim gibi olan aranızda, nedir bunun sebebi. Dayanamıyorum artık