Kızlar süt parasini nasıl alıyoruz doğum parasını aldım 300 TL ama birde süt parası varmış ona nasıl başvuracağım nereyi aramam gerekiyor sanırım birisinin sigortalı olması gerekiyormus ben çalışmıyorum eşimde ocakta işten ayrıldı ama 3 ay sigortası devam ediyormuş yardımcı olabilecek varmi