Kızlar 6 aydır oğluma simillac mama veriyorum 3 aydır ise simillac 2 Num veriyorum 2 gün önce ebebek internet sitesinden mama aldım ki hep aynı şekilde hastalıktan dolayı mağazalara girmiyoruz hiç sorun yaşamazdık 2 Num mamanın birini gece açtım baktım ki çok ağır bir balık kokusu var mama da benim midem bulandı diğer kutuyu açtım şimdi onda yok mesela aynı gün geldi ikiside şikayet var a yazdım dönüş bekliyorum başına gelen var mı ?