6 ayı doldurmak üzereyiz. Tadımlara başladık yoğurt ve meyve püresi olarak ama sebze püresinde çuvalladım. Süzgeçte haşladığım zaman yeterince yumuşamıyor sanki. Bebeğim de sebze pürelerini çok isteyerek yemiyor. Sizler Nasıl yapıyorsunuz? Hangi sebzeleri veriyorsunuz ?